quarta-feira, 16 de novembro de 2011

alcordanza del traidor

Nació y crióse nun llugar pequeñu, pero la so casa taba llonxe.
Ellí pasaba munches tardes engarabitáu nun muriu detrás de la vieya gasolinera, ente matuxos de flores puerques y musties, viendo pasar los coches, con dos o tres amigos. Entreteníense fumando ensin tragar el fumo y enumerando les señes de los vehículos: un Cuatro Latas, un Gordini, el Tiburón d'unos emigrantes en Francia...
Él sicasí namás pensaba en que cada coche que pasaba pela gasolinera podía ser el que lu llevare llonxe d'aquel pueblu de mala muerte, de los amigos fatos y tediosos, d'una vida que ya d'aquella escomenzara medrar arispia, escura, podrigañada como l'alma d'aquelles flores ensin primavera del muriu. 
Había una casa llonxe qu'esperaba por él, una casa bien llonxe d'ellí: solitaria y escondía, una lluriga onde la vida nun mancara.
Mientres pasaben y aparaben na gasolinera los Cuatro Latas, el Gordini, el Tiburón de los emigrantes, soñaba con traicionar a los amigos fatos y tediosos, a empozar la so falsa complicidá con cagayones del so propiu culu y a afogar el so últimu aliendu a gargaxos. Despúes buscó nuevos amigos nel crin encarnispiáu del vientu y nel vértigu infrayable de la velocidá. 

Sem comentários:

Enviar um comentário